DA LI STE ZNALI DA U EVROPI SVEGA 37% MALIH I SREDNJIH PREDUZEĆA INOVIRA SVOJ POSLOVNI MODEL?
Digitalna revolucija je dovela do disrupcije u svim industrijskim granama, te kako bi uspele da posluju u digitalnom svetu, kompanije danas moraju da se transformišu i promene način na koji funkcionišu, tu uključujući i svoje poslovne modele, strukture, procese, ključne kompetence i organizacionu kulturu.
Ključna stvar je diferencirati svoj biznis tako što će se korisnicima ponuditi nešto što im je zaista potrebno, na način koji im najviše odgovara, a da je nastalo kao rezultat mogućnosti koje digitalni svet u današnje vreme nudi. Inoviranje poslovnog modela ne znači samo optimizaciju internih procesa ili primenu novih tehnologija, već mora da obuhvati i način na koji se sagledava ili transformiše način poslovanja.
Mala i srednja preduzeća su najznačajnija pokretačka snaga privrede i neophodni su im savremeni pristupi i alati za kreiranje rasta. Uključite se u program obuke koji će vam pomoći da te pristupe i alate usvojite i tako unapredite svoje poslovanje.
NAJBITNIJI ASPEKT POSLOVNE TRANSFORMACIJE JE PROMENA NAČINA RAZMIŠLJANJA
O PROGRAMU
DIZAJN DIGITALNIH POSLOVNIH MODELA
DDPM je intenzivni program namenjem malim i srednjim preduzećima koji nastoji da osnaži individualne i organizacione sposobnosti za inoviranje poslovnih modela, što dalje utiče na ostale aspekte poslovanja i pomaže da se bolje stvara vrednost za krajnje korisnike, ali i samu kompaniju.
Uz podrsku USAID projekta Saradnje za ekonomski razvoj, program je kreirao i razvio ICT Hub, koji čini tim ljudi posvećenih osnaživanju inovacija, kako u manjim poslovnim sistemima koji se bore za svoju poziciju na tržištu, tako i u korporacijama koje ulažu značajne napore da unaprede svoje postojeće industrijske pozicije. Kroz niz edukativnih, mentorskih i konsultantskih aktivnosti, a u cilju građenja i jačanja zajednice inspirisane inovativnim delovanjem, ICT Hub pruža stručnu podršku u strateškom pristupu inoviranju, unapređenju organizacione kulture i razvoju tehnološkog preduzetništva, kako partnerima u Srbiji, tako i u regionu.
KOME JE NAMENJEN DDPM PROGRAM OBUKE:
Ovaj program je namenjen grupi od 15 profesionalaca i stručnjaka, predstavnika malih i srednjih kompanija iz različitih industrija, kojima je zajedničko to što žele da pospeše proces kreiranja novih digitalnih poslovnih modela koji će njihove kompanije učiniti konkurentnim na tržištu.
Polaznici moraju biti iz kompanija koje ispunjavaju sledeće kriterijume:
-
kompanija je osnovana u Srbiji
-
kompanija posluje u oblasti tradicionalnih industrija
-
kompanija je aktivna na tržištu minimum 5 godina
-
kompanija upošljava minimum 20 zaposlenih ukoliko radi na razvoju i pružanju usluga ili minimum 50 zaposlenih ukoliko je poslovanje usmereno na proizvodnju
-
kompanija je orijentisana na izvoz proizvoda i/ili usluga
PROGRAM OBUKE U BROJKAMA
FAZE
MODULA
POLAZNIKA
MODULI
Cilj ovog programa je da onima koji rade na kreiranju vrednosti za kompaniju obezbedi strukturiran način dolaska do novih prilika za unapređenje postojećeg poslovanja ili stvaranje novih prilika za rast. Stvaranjem novih digitalnih poslovnih modela teži se tome da se kroz bolje razumevanje potreba i ponašanja korisnika, kreira vrednost kako za korisnike, tako i za kompaniju. Stvaranje vrednosti za samu kompaniju je složen izazov na koji će ovaj program odgovoriti tako što će polaznicima omogućiti da bolje razumeju zašto i na koji način kreirati konkurentsku prednost kroz inovaciju koja ide korak dalje od stvaranja novog proizvoda ili usluge.
Program se sastoji od nekoliko faza, koje omogućavaju direktnu komunikaciju sa polaznicima i individualni pristup praćenju razvoja i rada na njihovim pojedinačnim predlozima za digitalizaciju poslovnih modela.
Prva faza programa se odvija od 19. do 21. februara i sastoji se od tri modula, koja će biti praćena mentorskim radom sa svakim od polaznika u drugoj fazi programa koja je planirana za period od 24. februara do 24. marta. Mentorske sesije će biti održane na daljinu (online), kao i u kompaniji polaznika. Poslednja, treća faza programa obuke, planirana je za 26. i 27. mart 2020. i podrazumeva preostala dva modula, kao i predstavljanje rešenja za digitalizaciju poslovnog modela na kome su polaznici radili.
POČETAK PROGRAMA:
19. februar 2020.
TRAJANJE PROGRAMA:
1. faza: 19.02. – 21.02.
2. faza: 24.02. – 24.03.
3. faza: 26.03 – 27.03.
KRAJ PROGRAMA:
27. mart 2020.
TRANSFORMIŠITE SVOJE POSLOVANJE I OSTANITE KONKURENTNI NA TRŽIŠTU
PREDAVAČI






NAJČEŠĆA PITANJA
- Kada počinje program i kako je strukturiran? Program se sastoji od nekoliko faza, koje omogućavaju direktnu komunikaciju sa polaznicima i individualni pristup praćenju razvoja i rada na njihovim pojedinačnim predlozima za digitalizaciju poslovnih modela. Prva faza programa se odvija od 19. do 21. februara i sastoji se od tri modula, koja će biti praćena mentorskim radom sa svakim od polaznika u drugoj fazi programa koja je planirana za period od 24. februara do 24. marta. Poslednja, treća faza programa obuke, planirana je za 26. i 27. mart 2020. i podrazumeva preostala dva modula, kao i predstavljanje rešenja za digitalizaciju poslovnog modela na kome su polaznici radili.
- Šta dobijam pohađanjem ovog programa? Pohađanjem programa stičete znanja i veštine potrebne kako biste osmislili rešenja koja korisnicima rešavaju problem i da biste u skladu sa time, a uz pomoć niza konkretnih alata i resursa, kreirali održive digitalne poslovne modele i preduzeli uspešne poslovne korake u praksi. Svi polaznici koji prođu kroz ovaj vid obuke i aktivno učestvuju u predavanjima, takođe će dobiti i sertifikat u kome će biti naznačeno da su bili deo programa i da su uspešno završili sve njegove faze.
- Mogu li da propustim neki deo programa i da ipak dobijem sertifikat? Sertifikati će biti obezbeđeni samo za polaznike koji budu pohađali sva predavanja i koji aktivno učestvuju u njima, kao i onima koji budu pozitivno ocenjeni od strane mentora koji će pratiti njihov rad u drugoj fazi.
- Gde se program održava? Sva predavanja će biti održana u ICT Hub prostorijama, na adresi Kralja Milana 10 u Beogradu, dok će se mentorske sesije održavati u terminima i na mestu koji će se dogovarati sa svakim od polaznika posebno.
- Ko drži predavanja na programu? Naši predavači su vodeći eksperti, sa dokazanim iskustvom i jakom reputacijom u oblasti konsaltinga, biznis dizajna, digitalne transformacije i korporativnih inovacija.
- Da li mi je potrebna prethodno iskustvo u kreiranju poslovnih modela kako bih mogao/la da učestvujem? Prethodno iskustvo nije neophodno, ali je poželjno negovati način razmišljanja koji je usmeren ka poslovnom razvoju, dok će učestvovanje u dosadašnjim projektima koji za cilj imaju inovaciju svakako biti od pomoći.
- Koga mogu da kontaktiram za dodatna pitanja u vezi sa programom? Za više informacija, popunite našu kontakt formu, pišite na razvojniput@icthub.rs ili pozovite 011 4118881.
KONTAKT
Kontakt informacije
Kontaktirajte nas
Ukoliko imate bilo kakva dodatna pitanja, na raspolaganju smo da Vam na njih odgovorimo putem elektronske pošte ili telefona.

Projekat ‘Razvojni put ka digitalnoj ekonomiji’ i izrada ovog vebsajta omogućeni su je uz podršku američkog naroda putem Američke agencije za međunarodni razvoj (USAID) i implementirani su od strane ICT Hub-a. Sadržaj vebsajta je isključivo odgovornost ICT Hub-a i ne predstavlja nužno stavove USAID-a ili Vlade SAD.
COPYRIGHT © 2019 ICT Hub